test

test

ROBOTICA, GAMES, ANIMATIES, KUNST EN MEER!


Leer op een leuke en creatieve manier programmeren met Scratch en Lego WeDo, de mBot, de BBC micro:bit en Makey Makey!

Op deze blog vind je lesmateriaal en workshopideeën van PinkyPepper, alias Martine Segers. Zij is ook in te huren voor het maken van lesmateriaal op maat en het geven van workshops in Den Haag en omgeving.


26 juni 2017

Vlog over mBot-workshop


In samenwerking met Kiwi Electronics heb ik 17 en 24 juni twee mBot-workshops verzorgd van ieder twee uur. Een van de deelnemers, Jara van Os, heeft daar een leuke vlog over gemaakt.

Dit schrijft ze er op YouTube bij:

"De afgelopen twee zaterdagen heb ik een workshop Robotica gevolgd bij Kiwi Electronics in Rijswijk. Ik vond het superleuk. Ik had al een eigen mBot, maar dankzij de workshop weet ik veel beter wat ik allemaal kan doen met mijn eigen robot! In dit filmpje een samenvatting van de twee cursusdagen."



Het opdrachtenboekje dat Jara in deze vlog laat zien, is van mijn hand. Voor meer informatie daarover, kun je mailen naar PinkyPepper.Scratch apenstaartje gmail.com.

Mijn andere blogpagina's over de mBot:
Basketballen met de mBot
mBot - programmeer je eigen robot

Groetjes, Martine