test

test

ROBOTICA, GAMES, ANIMATIES, KUNST EN MEER!


Leer op een leuke en creatieve manier programmeren met Scratch en Lego WeDo, de mBot, de BBC micro:bit en Makey Makey!

Op deze blog vind je lesmateriaal en workshopideeën van PinkyPepper, alias Martine Segers. Zij is ook in te huren voor het maken van lesmateriaal op maat en het geven van workshops in Den Haag en omgeving.


3 december 2019

Tinker Club Nootdorp van start

In januari 2020 start ik met cursussen en workshops in CulturA & Zo in de Dorpstraat in Nootdorp.

Zo'n vijf jaar verzorg ik al programmeer- en robotica-workshops. Tot nu toe deed ik dat altijd óf als vrijwilliger óf in opdracht van bijvoorbeeld een bso, een school, een bedrijf of een science club. Nu ga ik voor het eerst eigen workshops en cursussen verzorgen met een open inschrijving.

Je kunt je nu opgeven voor de eerste workshops en cursussen.

3 januari verzorg ik robotica-workshops voor kinderen, 14 januari start een serie van zes lessen Scratch en 12 en 26 januari kunnen kinderen hun eigen spel maken met de micro:bit, waarbij ze kunnen kiezen uit het maken van een zwaardgevechtspel, een houten flipperkastje of een zenuwspiraal met puntentelling, speakertje en led-lampjes.



Meer info: https://tinker-club.blogspot.com/